آلفرد دانهیل : قسمت دوم
تجارت
او وسعت گرفت و تا سال 1910 املاک تجاری خود را در سراسر خیابان دوک
افزایش داد. در سال 1912 کوچکترین برادرش , هربرت و بزرگترین پسرش ,آلفرد و
بعد از آن در سال 1913 نوه اش , ورنون به تجارت او پیوستند. همچنین او
در سال 1912 نقطه سفیدی را به عنوان علامت تجاری پیپهای خود معرفی کرد.
در دوران بعد از جنگ توسعه ای در تولیدات جدید دانهیل مشاهده میشود .
کمپانی دانهیل همیشه تضمین می کرد که تمام تولیداتش دارای علامت تجاری
مخصوص و نیز حق امتیاز انحصاری هستند . داشتن حق امتیاز سیاستی است که از
ابتدا به شدت به طور قانونی پیگیری میشده است. در اوایل دهه 1920 قسمت
عمده فروشی و صادرات تجارت دانهیل به " ناتیگ هیل گیت" در نزدیکی بخش پیپ و
سیگارت در جاده " کامپدن هیل" منتقل شد.
در سال 1921 کمپانی اولین حکم سلطنتی خود را به عنوان تاجر توتون از ادوارد شاهزاده ویلز دریافت کرد . دانهیل محصولات خود را به وینستون چرچیل و سیگفرید ساسون نیز عرضه کرده است. از دیگر اتفاقات دهه 1920 باز کردن فروشگاه هایی در نیویورک و پاریس بود . در هفته ی بیزنس "بلوم برگ " اعلام شد که دانهیل کالاهای مدرن و لوکس خود را در بازار با اهداف بین المللی نشان داده است . در سال 1924 کمپانی فندک منحصر به فردی را به بازار عرضه کرد . محصولی که دانهیل و برادرش علاقه زیادی به تولید آن داشتند و اولین فندکی بود که با یک دست قابل استفاده بود .